Alla inlägg under november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 23 november 2011 14:53


Sista filmen ... kanske ... har iaf inget med denna dagen å göra ... 


Denna dagen har iaf vart lika meningslös..nästan..
sov till halv två eller ett eller ngt , sen åt ja en apelsin och tvätta hööve ..
Gick ner till AF me en lapp och fixade daganteckningar..
Asduktigt verkligen  (Y)
Nu vet ja inte va ja ska göra ... funderar på att gå ut oh gå ..
Så ah , blabla !
 

Av Miriam Myran Risberg - 22 november 2011 23:27


Kort oviktigt videoklipp bare för att .. har inget med dagen att göra.

Kan inte beskriva med ord hur dåligt jag har mått idag och hur värdelös jag har känt mej ..
Patrik (Björnis) Räddade allt! Tack, tack, taaaack för att du finns <3
Blev film å tjöt under kvällen, asmys! :)<3
 

Av Miriam Myran Risberg - 22 november 2011 00:00



Elin loves me ! (Y)  

Av Miriam Myran Risberg - 21 november 2011 22:42

Är så besviken på mig själv just nu..
Nu har jag gjort det igen och jag skäms.
Okej, dagen har vart helt kass och jag har mått skit..
Bättre blev de inte när vi bråkade förut ..
Men ändå, varför blir det såhär ?
Känns som det är bäst om jag inte har varken kompisar eller ngn kille ..
Jag sårar bara folk och beter mig som en idiot..
"
Pallar inte!"

 Blir så arg! Var fan är alla ni som "bryr er" ??
Varför finns ni inte nu när jag behöver er ?
Varför ska jag behöva sitta ensam varje gång de blir såhär ?
Varför kan inte iaf mamma och pappa lyssna på mig ?
Allt detta bara stärker den där tanken jag har i bakhuvet..
- att jag inte duger, att jag är värdelös och att jag inte är ngt att bry sig om.
Har ingen aning om va ja ska skriva mer..
Lindar in mig i en filt, lägger mig i soffan och glömmer allt ... 

Av Miriam Myran Risberg - 18 november 2011 15:01

Långed då! :)
Från idag till Måndag senast :)
 

Av Miriam Myran Risberg - 17 november 2011 09:45

Alla dessa svek. Jag är så trött på det.
Kan det inte bara få finnas en kille i hela världen jag kan lita på och som inte sviker mig?
Bara en enda ?  

Av Miriam Myran Risberg - 16 november 2011 23:06

 
Inatt drömde jag om henne...
- Jag åkte ner till pappa som vanligt. När jag kommer dit möts jag av Tess som kommer fram tillmig när jag öppnar bildörren. Jag trodde att det var inbillning eftersom jag alltid inbillar mig att detta händer när jag åker dit.
I vanliga fall försvinner hon och jag har förstått att de var inbillning,
Men nu försvann hon inte.  Jag öppnade som sagt bildörren och hon kom springandes som vanligt och pep.
Hon var lika glad då som alltid när vi kom hem. Jag klappade henne och gick bara in som vanligt
eftersom jag trodde att det var inbillning.
Jag satt vid köksbordet och tittade ut hela tiden på henne, men de kopplade aldrig. Jag satt där ända tills pappa frågade :
- Har du inte saknat Tess ?
Jag fattade inte vad han sa och frågade bara vad han yrade om.
- Du hälsade knappt på henne? Sa han.
"Hur kan han se det jag inbillar mig?"
Jag blev tårögd bara när han tittade på mig och väntade på svar.
"Hon finns inte!" 

För att slippa börja gråta eller att överhuvudtaget visa vad jag känner så gick jag ut, satte mig på trappan och tänkte.

Då kommer hon springandes som ingenting.

Hon kommer fram till mig och fäller ner öronen sådär och vill att jag ska klappa henne.
Nu blev jag tårögd igen...
Hon satte sig på min fot och vifftade till med huvet sådär som hon alltid gjorde när hon ville ha uppmärksamhet,
Det där som jag tyckte var så himla gulligt... Jag log samtidigt som jag började gråta.. 

Tänkte att jag saknade henne, strök handen över hennes huvud och ner på ryggen och verkligen kände hennes mjuka päls.
"Hon finns!", "Hon är här", "Hon finns verkligen!"
Jag nästan slängde mig på henne och fick inte fram ett enda ord. Jag satt där på backen och kramade henne,
Jag ville bara skrika av lycka! Jag kunde inte tro att det var sant.
Jag grät så att det var helt obeskrivligt. 
Och när jag grät som mest så vaknade jag..
Vaknade klockan tre på dagen av att jag låg och grät precis som i drömmen...
Men när jag vaknade så blev allt negativt, då var jag inte glad längre.
Kan inte beskriva känslan jag hade när jag vaknade, kände mig helt förstörd.Jag har gråtit oavbrutet nästan hela dagen.

Fyfan..



 


Av Miriam Myran Risberg - 15 november 2011 18:54

Detta går helt åt helvette..
 

Ovido - Quiz & Flashcards