Alla inlägg under februari 2014

Av Miriam Myran Risberg - 27 februari 2014 13:32

Detta är verkligen något som får mig att älska katter :P Dom är så söta !
Bilderna kan få mig att skratta många ggr :P

 
 
 

Av Miriam Myran Risberg - 27 februari 2014 12:51

 
Idag (nyss) har jag bestämt mig för att beställa mina favoritparfymer :)
Hade tråkigt så ja kollade lite på eleven.se och där råkade jag hitta mina favoritparfymer/bodyspray`s ^^
Bra mycket billigare än i affärn oxå, passar mig hur bra som helst :D
Blev typ helt överlycklig när jag såg de, den ena har jag letat efter hur länge som helst men hittar inte den längre :)
Det är en sån där Bruno banani spray :) Den luktar så jävla gött ! <3
Iallafall så hade ja ännu mer tråkigt å kollade lite å hittade tandblekningsgrejjer för inget direkt värre pris, och "bodyroller" :) det kändes som att jag ville testa å visst blir ja besviken om typ tandblekningsskiten inte funkar men bryr mig inte speciellt mkt om det ^^ Roligt att testa bara :)
Är lite rädd för den där bodyrollern men det kan säkert bli roligt ^^
Det är mitt nästa köp iaf :) !
Och givetvis att skatta 740n å köpa en Simonsdämpare :')
Saknar dedär underbara ljudet på bil :D <3
Dregglar när jag tänker på't , haha :) 
Älskade 740 ! 
 





Av Miriam Myran Risberg - 26 februari 2014 13:46

 
Idag är en hemsk dag..Ingen lust med nått, inte ens att laga mat å då är de fan illa !
Har bara kollat på tv, skurat,försökt äta & vart ute med puppisarna (:
Det tyckte dom inte var roligt idag när de var så (inte) kallt ^^ 
Tycker inte de är så dåligt väder, lite kallt men de snöar iaf inte ...men kunde vart liiite sol :)
Det var mycket trevligare igår, får så mkt vårkänsler när det är soligt :) Å snart kan en elda gräs med ! Det är fan bäst av allt med våren typ ^^ ÄLSKAR ATT ELDA GRÄS !! :D <3
Nej, nu ska jag förbereda maten osv ... har ingen aning om vad än men de blir väll ca 30 minuter i frysen innan ja hittar de ja har lust å göra ...Hmmm !

Bye.




Av Miriam Myran Risberg - 25 februari 2014 11:40

 
Idag är det fastedag! Yeey, kanske går ner mer i vikt om ja har tur ^^ haha ... Lider bara lite än så länge..
Magen är hungrig men inte jag, har lika lite matlust som igår PLUS att ja mår illa som varje dag :S Sitter just nu i soffan och dricker vatten och skriver lite. På tv:n är det catfish å de går ju ganska bra å titta på så..vill bara få tiden att gå så ja kan lägga mig typ å vet att ja klarat fastedagen :) Blir så jävla nöjd och glad när jag vet att jag lyckats! Åh JO! Btw idag har det skrivit fem pers på puppisarna och så ringde en "kärring" ^^ Så de verkar inte som att de blir nå vidare svårt å sälja dom :) Kul ! :) 
Räkningar är betalda och nu skiter ja i detta :) Nu går ja fan ut ! ^^ 
Solen - here i come ! 
  





Av Miriam Myran Risberg - 24 februari 2014 22:01

 Har bara tänkt att skriva om hur det gick, och det gick ungefär som jag hade föreställt mig allt ^^
Det var bra stämning, alla var glada och det var trevligt :) Simon fick en påse werthers original av mig, kändes väll lite bra iaf , haha..Han gillar ju dom ^^ Jag tog lite kort som ja ska redigera imorrn tänkte jag :) Vi åt räksmörgås/köttbullesmörgås och sen tårta som mamma gjort. Jag fick cola å alla andra drack kaffe :)
Mkt skratt och mkt leenden - helt sjukt bra ! :)  När ja kom hem så satte jag igång å gjorde pytt i panna men som med allt annat jag gjort idag så petar jag mest i maten...förstår inte varför...har aldrig vart så..har ingen matlust längre :/ Sen blev det att jag pratat lite med puppisarna och sånt..Puh gick och la sig å jag gick å duschade sen hamnade jag här Å nu skriver jag om allt :P Eller allt & allt de känns inte som så mkt ^^ Går upp snart och lägger mig, är såååå nöjd nu när jag ordnat sängen så den är sådär mjuk å go med massa kuddar,filtar & täcken! :)

Ärsch Godnatt !
  

Av Miriam Myran Risberg - 24 februari 2014 12:48

 
"Du behöver inte ge mig Nått som kostar. Syskonkärlek Från Myris Räcker För å skapa Lycka å Sunlight in my hjärta <3 :D"

Thats why i love him so much ! :D

Av Miriam Myran Risberg - 24 februari 2014 12:30

Sitter kvar i soffan än eftersom det var ngt intressant på tv:n :)
Planerar att snaaart gå och göra rent åt puppisarna och sen sminka mig , känns som att denna dagen kommer bli sjukt bra ändå..Mycket bättre när jag hör att pappa ska vara med iaf :')
Händer inte så ofta att han är med , såsom när vi var mindre...Mamma , pappa , Simon & jag och givetvis tanya när hon nu föddes :) Nu för tiden är allt splittrat men just idag ska alla vara på samma ställe å även mammas & pappas nya kärlekar :) Det gör mig så glad å allt känns bra just i de tillfället :) alltid!
Mår så bra när jag tittar på pappa eller mamma å ja ser att dom ler, skrattar och är glada, att dom skämtar och allt det där. Det känns så väl att de inte bara är jag som uppskattar det! Då får jag se dom där leendena som fanns med förr..
Dom som nästan inte finns längre, som man nästan inte ser alls... Allt det kommer fram när alla vi är tsms :) <3
Älskar att kunna titta på Simon och se hur han tittar på pappa när pappa skojjar om något och man ser hur glad han är och jag känner precis som han. Det får mig att nästan gråta! Tårögd blir jag iaf...
Det är så fint att se när jag vet hur allt är och har vart.. Underbart är det ! <3 :'D
Och vid det där ögonblicket när pappa skojjar så tittar han alltid på mamma eller ngn och flinar som fan , typ som att han vill se om hon skrattar eller tkr de är roligt! Då ser man att han försöker å de är så gött att se..
Lilla pappa, så underbart att se han göra så :') <3
Denna dagen kommer att bli bra :)

Ännu en gång, grattis älskade bror ! :) <3

Av Miriam Myran Risberg - 24 februari 2014 10:58

 
  
Idag fyller älskade broren år , hela 20 år blir han ! :)
Tänk att han har funnits så länge just nu och just idag..känns helt sjukt ^^
Så ja, de blir väll en tur dit sen och fira honom. Har lite eller jättedåligt samvete för att ja inte kan köpa ngt till honom men OM jag hade pengar så skulle jag köpt ett kort som givetvis skulle vara JÄTTEfint och passa bra in på ngt vis :) sen skulle jag köpt en stooor blombukett som oxå passar honom med lite annorlunda färger osv i :)
Förutom det så skulle jag köpt en helt ny mp3 (som han kmr behöva) och fyllt den med all musik jag VET att han vill ha :) Och ngt spel, cross-spel, något spel där han kan slåss å avreagera sig (haha) och GTA som ja vet att de alltid gått hem :) Saknar när vi satt å spela de ..^^ 
Om allt hade vart annorlunda så hade jag köpt en grym 740 åt han :D och riktigt ljud te bil :)
Han får helt enkelt låtsas än så länge :/ <3
Så grattis Simon ! :)
Jag älskar dig 
  

Ovido - Quiz & Flashcards