Alla inlägg under oktober 2011

Av Miriam Myran Risberg - 31 oktober 2011 16:18

Idag vaknade jag faktiskt tidigt, typ nio eller ngt xD
Blev förvånad eftersom ja hade glömt att jag klippt mig och trodde jag hade tappat håret !  

Gick typ upp och duschade håret, gött som fan (Y)
Dröjde inte länge innan simon kom dit så vi gjorde mackaroner å shiet!
Glömde helt å hållet bort att klockan inte ens var 11 än xD
Diskade lite och pillade med en massa skit. Sen kom mamma dit å vi klippte te håret lite till xD
Eeehm, åkte med ut till mamma och då tog jag cykelfan, Tanya hästfaan och mamma Sisso:)
Så vi gick/cyklade/red ner till postlådan ( 4 km) och hämtade simons föredetta cykel:P (å tbx)
Den äger mor nu  
Sen så upptäckte jag att jag hade fått lite "kärleksbrev" ;)  
Gulligt! :D Eh, ah sen så läste ja det och nu sitter jag i köket ve datan och super vatten (Y) ;)
PEACE!!   

Av Miriam Myran Risberg - 30 oktober 2011 14:36

Idag har jag vart helt konstig och är fortfarande...
Började hela dagen med att gråta i mängder.
Har gråtit från och till sen då och fattar inte varför ... ???
Är helt överkänslig idag och vill känna mej behövd...
Fan jag orkar inte göra ngt, vill inte bry mig om ngt mer än  mig sj idag ...

Av Miriam Myran Risberg - 26 oktober 2011 19:26

Jag längtar tills det är jul :)
Jag vill att de ska bli påsk så ja får åka te elmia .
Jag önskar de vore sommar igen(nu) :D
Jag vill typ mest utav allt ha en egen hund  

När jag blir äldre vill jag ha en gammel häst.

  En stor önskan är en Pontiac Bonneville :)
Jag vill ha en kram ! <3
Ja skulle viljat träffa Eddie Meduza :P
Jag Älskar äldre modeller av volvo.
Jag hatar saab och bögar.
Jag tror på "spöken"
Någon jag ser upp till och som även är min "idol" är Mia Törnblom!


Helt random, men ah :P 

Av Miriam Myran Risberg - 26 oktober 2011 18:42

       

Jag har inte gjort så himla mkt idag..Var lite duktig förut och träffade juan, gick te apoteket och arbetsförmedlingen :)

Dax att börja å testa en ny "diet" nu och se hur det funkar :)
Hela dagen btw har bara varit mörk och tråkig. Har hela tiden trott att klockan ska vara över sex iaf men så var de ju inte.
Har suttit mestadels av dagen och typ nästan somnat...
Men ah efter AF så började jag laga mat :) Grejjsade ihop lite grönsaker å kyckling (bilden) :)
Blev riktigt bra och ja kommer nog göra det fler gånger.
Har kollat på "den där mary" och "27 dresses" - trevligt :)
 Nu sitter jag iaf å lyssnar på gammel go musik å funderar på om ja ska bada  
Just nu spelas "Lover of mine - Alannah Myles" - den ä så goo   

Ah åsså väntar jag på att "Bonde söker fru" , glömde ja bort men iaf :)
Men Nu ska jag ta en apelsiin och bada innan tvdax :)
Peace! :D 

 
Av Miriam Myran Risberg - 25 oktober 2011 20:22

Varför förstår du inte ? Varför kan du inte bara lyssna? 

Allt kommer skita sig som det gjorde för mig, om du inte lyssnar!
Du kan inte hålla på såhär!!, Du mår skit nu men du kommer må så mkt sämre om du inte lyssnar på oss :/
Jag hatar att allt bara försvinner. Ja känner dig inte längre ? Vem är du?
Var är Simon ? :'/
Vad fan händer ?! Varför blir det såhär hela tiden ?
Vet inte vad jag ska säga vill bara ha tillbaks allt och alla.
   

Av Miriam Myran Risberg - 24 oktober 2011 22:16

Känns som det redan är över, som om jag redan förstört allt.

Kan det inte få vara bra någon gång ? 
Så fort man hittar någon som man faktiskt tror något bra om då skiter de sig innan man knappt träffats.
Nice! Är dom inte fullständiga svin så får man aldrig chansen att se dom ens.
Det är fan bara att inse att ja inte ska ha med kärlek att göra ..

 

Av Miriam Myran Risberg - 20 oktober 2011 15:11



 
 Konstig dag.. har inte haft ngn energi alls, orkar inte stå på benen ens.
Har bara känt mej förvirrad och konstig. Det enda vettiga ja har fått gjort idag är att ja bäddade sängen..sen de har jag lugge i den och inte gjort ngt alls..känner mej så himla "lost". Förstår ingenting idag, har inte lust med ngt, har inget å säga och jag vill bara sova.  Det är som om jag vore helt tom...bara ligger och tittar , har ingen aning om hur lång tid de tog att bara skriva detta..en evighet iaf. Imorn försvinner ja iaf (: 

 



Av Miriam Myran Risberg - 19 oktober 2011 23:00

I still see you and me and me
You've been gone now to long, to long
But I miss you
There's no one to save me now
I'm standing on the edge 
and still I wonder how

God I miss you. God I miss you
I'm broken deep inside
Your face infront of me
My heart is open wide
God I miss you.

I miss the time when you where here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you
I miss your soul I miss your eyes
You where strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

I keep falling to you and me
The edge is gone now
No fear, no fear

God I miss you 
I miss the time when you where here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you
I miss your soul I miss your eyes
You where strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

God I miss you
I miss the time when you where here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you 
I miss your soul I miss your eyes
You where strong and free from lies
God I miss your lovely eyes.....

Fattar inte att du inte finns längre   

Ovido - Quiz & Flashcards