Alla inlägg under april 2011

Av Miriam Myran Risberg - 17 april 2011 21:01

Just nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Funderar på allt och det gör inget bättre för ja kommer inte fram te ett skit. Detta med kärlek är nog lika bra att bara lägga ner känner jag.

Det bara krånglar och ställer till med en massa skit..
(men tänk på allt bra de ger? :/)
Skulle så gärna bara vilja ha ngn som sitter här med mig nu och bara tittar på mig eller vad som helst..och när ja blir trött så kan ja lägga mig på hans arm och bara må bra ...
Finns för lite seriösa killar känner jag :/

Får försöka glömma hele skiten och bare ah glömma att de finns ngt som heter "kärlek" ...
Hur fan de nu ska gå, får iaf göra ett försök    

Av Miriam Myran Risberg - 11 april 2011 12:31

Happ, idag har ja inte gjort ett skit än!
Duschat och försökt få tag på mamma men .. nope!
Ska vandra iväg te läkaren sen och se om ja kan få intygen osv ..
Sen kommer Elin :) och vi ska stuva maccckaroner och shit :P

Efter det ska ja dra med henne ut och sitta och titta på folk :)

Gött som fan :D
Längtar så så såååå jävla mkt till helgen :)
Vill ut i skogen och köra bil och blabla massa :D
Ännu mer vill ja köpa klänningen !! :D<3
hatar att sitta här och inte ha ens lite nära te skogen eller så :O
Fyfan .. i need it ! :D
Sitter och borstar håret och längtar ut och hade jag vart där nu hade ja typ sutte ute och borstat håret ^^ Skulle se stört ut om ja satt här ute i typ inga kläder och borsta håret ! haha xD
23 jävla grader i skuggan! det äger  

nej nu ska ja blåsa håret och sminka mig och gå uuuuut :D<3

 
 

Av Miriam Myran Risberg - 10 april 2011 18:03

 


Hm, idag är det lördag den 9 april 2011!
Vet inte vad jag ska säga det mer än gött :P
Jag och Lemin sôv te 12 ngt sen gick vi ner och stekte bägg & äjkon, åt det och sen gick vi ut, tog fyrhjulingen och stack bort te elin och tiggde bensin och tjata m G.K ^^
Ajah sen stack vi hem, hämtade Jessica och drog iväg på ett nytt ”älgsafari”
J
det gick ganska mycket bättre denna gången ^^
Lika spännande som vanligt, givetvis…
Det gick bra och vi höll på å härjade med fyrhjulingen istortsett hele dagen. När vi äääntligen var klara med den så var jag SKITTRÖTT ..
Kunde ha somnat sittandes! Jag minns inte men vi tankade 240:n och sen körde vi lite här och där, skulle lära elin att köra det gick inte så jävla bra för henne men bra ändå xD
Sen fick ja för mig att vi skulle krocka, så vi skulle grejja en vägg men den blev inte nå å ha alls..
blev en halvhög mur av massa däck osv ..
Men körde rakt igenom hele skiten så blev irriterad och körde bort och in i rava på 245:a istället…( jag vill inte krocka längre)
Men vi tyckte de va kul efteråt ^^
Ajah, sen hämtade vi min data och leta upp en plats te 240:n.
Sen åt vi osv nu sitter vi här, och ja skriver ^^
Kan väll erkänna att ja saknar Björnis  :O
natta :)

Av Miriam Myran Risberg - 10 april 2011 18:00

Idag vaknade jag vid typ 11 och då duschade jag och gjorde mig iordning tillsammans med jessica.
Åt en smörgås och sen väntade på min kära pappa^^
Då drog vi te bengtsfors te läkaren och ngt folk Och konsum med lille farmor
J
Det var trevligt, fast det tog en tid inne på konsum.
Iaf, fick med oss ngn jävla pundare hem som luktade skit! xD
Ajah, släppte av honom någonstans i långed och sen körde vi hem farmor och åkte hem till UZ!, gjorde mat och sen kom Elin
J
Så ja vi åt och drog te Mellerud och testade klänningar och jag blev kär! Jag bara ska ha den klänningen där inne asså.
Skitsamma^^, sen hittade vi pappa och beställde en pizza(me and lemin)…. Vesuvio m kebabsås och pommÄs på halve pizza .. (elin gillar ;P)

Köpte en massa redbull och powerking(<3) och åkte bôrt te ngn affär med massa fyrhjulingar, det tog skiiiiitlång tid där inne för pappa så vi åt upp pizzan i bilen! Kletigt å gött ! XD
Ah blabla, sen åkte vi hemmåt,stannade hos elin på vägen för att hon skulle hämta sina grejjer och så slog vi två fluger i en smäll där eftersom vi fick ut hennes pappa så han prata me min pappa! xP
(Gamla barndomskompisar ;D)
Sen hemmåt och när vi var framme drack vi vatten och gick ut i skogen och kollade vägen som vi ska drive(a) på när den är klar
J
Såg bra ut , dom ska komma och gräva och fixa till den snart nu så det går att köra på den. Gött det!

KisseMissePissen gick givetvis med oss hele vägen runt…Gick ner breve tjärnet med btw.. hoppade över bäckar och gick in i den andre skogen uppanför tjärnet. Så ah vi gick ut mot berget, och jag tog kort på allt givetvis J Sen efter ett tag skulle vi gå tebaka men då såg vi pappa längre bort
in the skogisch så vi sprang dit men märkte ganska fort att springa inte var våran grejj xD inte i arbetsbyxer iaf ^^
Han hade åkt ner där som bäverdämningen var och skulle fixa ngt så stog kvar där och kollade så han inte stöp i vattnet S:
Seeeen gick vi hemmåt och kollade hur det såg ut där vi körde med 240 osv..
Gick in iaf efter det och sen försvann pappa och Jäs igen så vi kollade efter dom men ah dom kom tbx tillslut så vi tog fyrhjulingen och åkte upp te ett ställe i skogen där vi hade mottagning så ja ringde ”honom” och hon smsade ngn ..
”Han” ville väll inte prata med mig eller ngt, han sa ju inte att det var något annat direkt.. hmm..
Ajah, la på och drog iväg för en ”Älgsafari” tur som vi brukar,

Fast vi stannade uppe i flatre eftersom vi fick för oss att det låg ett stort björnskinn mitt på vägen med huvve å allt!
Så vi började backa som idioter! Och vände fort som fan och stack hem och berätta för pappa (som två små ungar typ xD)
Efter många om och men så tog vi forden upp te flatre och kollade , det var en halv älg! Hmh,,, fan xD
Stack hem , testade stjärnkikaren men nepp..
Satte oss ute en stund och andades osv .. gött
Blabla, nu sitter vi på rummet och tjatar, elin tjatade med ngn kille och jag skriver detta
J
Tänker på ”honom” och fattar inte VAD ja ska göra ?
L
Ha, ska ner å péssa och grejja, natti .

Av Miriam Myran Risberg - 4 april 2011 22:31

Nu känner jag mig glad iaf :)

Av Miriam Myran Risberg - 4 april 2011 19:37

     

Asså aromat är nog världens mest bästa krydda!
Jag har den i precis all mat asså...underbart go grejj dedär.
Är det ngn som någonsin läser detta och aldrig har testat så gör det!

I just ville säga att jag ÄLSKAR aromat! xD <3

Av Miriam Myran Risberg - 3 april 2011 20:13

 

Vad händer ?
Varför?

Neeeej?

Jag orkar inte med detta .

Av Miriam Myran Risberg - 3 april 2011 19:36

 

Tiden går sakta...
Vet inte vad jag ska göra ...

Ovido - Quiz & Flashcards