Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

"28 DagarsUtmaningen"

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:31

Så idag har jag kommit överens med mamma om att vi ska testa på den här 28dagarsutmaningen.
Tyckte det lät bra och enkelt, men det var det sannerligen inte !
För alla andra verkar det ju givetvis enkelt och som att dom knappt får anstränga sig ?
Jag gjorde övningarna plus lite till på Dag 1 och jag höll på att dö när jag gjorde plankan.
Ska det vara så jobbigt ? Är det så illa asså? Sjukt jobbigt var de !
Ska bli kul att se När Puh kommer hem hur det går för honom ^^
Men ah, en dag är ju avklarad och jag är redan nöjd så hoppas det fortsätter så och att jag inte ger upp direkt...
Det brukar jag ju göra, ursch...Jobbigt när jag gör så.
Jaja, är klar för idag iaf och jag önskar MIG SJÄLV lycka till imorgon ! :)
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam Myran Risberg - 2 juni 2015 18:27

hade typ helt glömt att jag hade denna!  Sitter typ i soffan just nu och lyssnar på musik (: Är inte på ngt värst bra humör idag,  allt blir fel och jag orkar inte tänka! Är så jävla trött på allt just Nu..  Jag vill bara ha en kram :(   ...

Av Miriam Myran Risberg - 6 juni 2014 09:58


Idag är det Sveriges Nationaldag!Länge Leve Sverige :)Finner inga ord mer än att detta är en viktig dag, idag firar vi Sverige till 110% ! <3Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nordDu tysta, Du glädjerika sköna!Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,D...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:21


 Idag känner jag av en extra saknad av Simon. Det är ju en sån där ingenting dag som han skulle kunnat "förgylla" på bara några sekunder :) Önskar att han vore här nu och gjorde kålpudding med mig :) <3Måste bli en sväng till honom snart nu, känn...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 12:16


  Medans jag ändå satt här så tänkte jag att jag kunde lägga ut bild på Naala.Har inte gjort det än så det kunde ju vara dags :)Bilden är tagen för någon dag sen bara när vi var hos pappa . ...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 10:18


  Idag saknas solen rejält, jag som tänkte grejja ute i det som inte är det underbara vädret.Har ingen lust med ngt idag heller men de hade vart mkt bättre med lite sol :)Ska skura inne idag tänkte jag och laga mat typ , resten skiter jag i .Det får...

Ovido - Quiz & Flashcards