Alla inlägg under mars 2011

Av Miriam Myran Risberg - 31 mars 2011 21:49

     

Ja! Nu har jag ätit och målat påskbrev ^^
Kollar på BigB och dricker påskmust  

Känner att jag älskar min nya kamera(Wille)
Så fin är han och han tar skitbra kort !! :D
Btw har det snöat hela dagen och regnat på kwällen..
det suger, men hoppas de blir sol snart ^^

Iaf pratar med Zzzzimon, väntar på att björnis ska logga in och ah tittar på andra simon som sover xD
Känner att ja vill ha tårta oxå, farligt detta...
Borde gå ner i vikt inte upp  
Ah för övrigt så har jag mått skit idag med, men stänger ju bara inne allt så det ah...
Men om ja skulle ärligt tänka efter och känna efter riktigt så
vill jag nog egentligen bara lägga mig på någons arm och gråta .. 


det var nog de :) natti ^^


Av Miriam Myran Risberg - 30 mars 2011 22:43

Fuck fuck fuck! Jag har tänkt för mycket!
Jag hatar kärlek, jag hatar det, hatar, hatar, hatar!
Lägger hela skiten åt sidan och super bortet istället !
Jag vill inte vara kär! eller vill men kan inte, Det slutar med att jag sitter ensam och gråter när "han" inte bryr sig ...
Kommer aldrig att tro något annat innan ngn visat motsatsen ...
Hur gör man för att bli av med känslorna man har ?
Vill inte bli sårad ..


ALKOHOL!   



För övrigt har dagen vart bästa på lääänge!

Av Miriam Myran Risberg - 28 mars 2011 14:28

Idag fyller pappa år och igår fyllde syrran!
Jättegrattis till dom  
Syrran hoppas jag fick en bra dag och hoppas att pappa får en bra dag!
Älskar er ! :D<3




Av Miriam Myran Risberg - 28 mars 2011 13:15

 

Seriöst tänk att ha någon som tycker du är fin på alla sätt som finns.
En kille som älskar det bra OCH det dåliga hos dig.
Tänk dig en kille som säger "du har så fina ögon" istället för "du har så fina bröst"! Tänk vilken underbar känsla man får i kroppen när man märker att "han" tittar på en utan att man vet eller när han säger saker som ingen annan säger!  
Tänk dig någon som bryr sig så otroligt mycket om dig och som alltid är orolig för att något kan hända dig.
Tänk dig en kille som inte ljuger för dig, går bakom ryggen på dig eller som aldrig skulle göra dig illa..inte med mening iaf.
En kille som respekterar dig och väntar resten av livet bara han får älska dig.. Och som ännu hellre har samma framtidsplaner som du.
Om man går in på mindre betydelsefulla saker så tänk om han tillome skulle ha samma intressen och alltid vilja vara med dig ?


Honom är jag kär i ! 
Hittar jag honom så spelar de ingen roll om han så är yngre, äldre eller en jävla häst! Honom är jag kär i !     


Av Miriam Myran Risberg - 28 mars 2011 11:22

 

Jag vill kunna prata med mamma.
Jag vill kunna berätta för mamma.
Jag vill kunna ringa till henne om allt känns förjävligt.
Jag vill kunna känna att jag har en mamma..

Vad jag än gör så är det något tjaffs eller bråk ,
Hur jag än beter mig eller vad jag än säger.. eller hur jag än låter...
Om jag bara ringer för ingen speciell anledning utan bara vill prata eller höra hennes röst, då är jag bara "på" och irriterar henne.
Om jag ringer för någon speciell anledning och undrar något bara, då gnäller jag och har inget bättre för mig än att tjata på henne..

När jag ringde nu som vi sa igår så blir hon irriterad och grinig på mig..
Jag känner mig NOLL värd!
Jag är trött på att höra att JAG är sur/grinig/arg hela tiden när jag inte är det, för är jag det så säger jag det!   


Ajah , sitter här och gråter (igen) och känns som hela denna dagen är förstörd...

Om jag bara hade kunnat sagt att jag älskar dig, mamma, så hade ja gjort det varje dag!

Av Miriam Myran Risberg - 27 mars 2011 19:23

  I hear the ticking of the clock
I'm lying here the room's pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it won't end though
Alone

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone

You dont know how long I have wanted
to touch your lips and hold you tight
You don't know how long I have waited
and I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
and my love for you is still unknown
Alone

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone

How do I get you alone!  ?  

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 21:07

Varför kan inte någon bara bry sig ? bara lite?

:/

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 20:54

"Miriam" put a shotgun to her head
Rolled the dice and died
Late to say you're sorry
Living on the edge for much to long
Tried to carry on
Hunting down the glory

Say it will be sunshine after rain
I wonder if something stays the same
Close your eyes, and dream you life away

Hard to say goodbye
Spread your wings and fly
Hard to say goodbye
When we've just said hello

Somewhere down highway 55
Pulled up to the side
Thats the end of story
Your body gets out of this alive
Some live for the pride
And some live for the glory

They say there will be sunshine after rain
Wonder if something stays the same
Close your eyes and dream your life away

It's hard to say goodbye
Spread your wings and fly
Hard to say goodbye
When we've just said hello.

Ovido - Quiz & Flashcards