Alla inlägg under mars 2011

Av Miriam Myran Risberg - 17 mars 2011 10:31

Borta Bra Men Hemma Bäst!   







Av Miriam Myran Risberg - 11 mars 2011 23:51

Fuck you all goodnight
- i`ll be just fine!

Av Miriam Myran Risberg - 11 mars 2011 23:33

Ni som ser mig ni tror jag är så glad, men jag kämpar att klara av en enkel dag, jag försöker och försöker men de räcker aldrig till.

Allt detta kommer knäcka mig tillslut, då hamnar jag i "ingenting" och hittar aldrig ut. Ni klagar på mig och säger till mig att försvinna och jag skulle göra det om inte ngt höll mig kvar hela tiden. Jag har försökt så många gånger men det går inte, jag är fast.

Jag vill inte försvinna, men vet inte vad ja ska göra om inte det ?
Vill bara skrika tills ja är helt tom, men det går inte för jag stänger inne allt!


Jag har förlorat det jag behöver, vad gör jag nu?
Vem ska jag prata med? Vem ska ja krama när jag är ledsen ?
Vem ska jag ge all min kärlek till ? Vem ska jag ringa när jag bara vill prata? Vem ska trösta mig när jag är ledsen ?
Vem ska sakna mig när jag inte finns mer ?


Vet inte hur jag ska ta mig ur detta, hur jag ska orka..


Av Miriam Myran Risberg - 8 mars 2011 18:47

I'm not You, I'm not She, I'm not Perfect, I'm Just Me!   

Av Miriam Myran Risberg - 3 mars 2011 10:52

 
Ja! nu sitter ja här igen, väntar på att mamma ska börja duscha iaf så jag kan sminka mig .. sucksucksuck... ska väll göra någon typ av frukost nu så vi kan börja någon jävla gång , hmh.. ajah ska väll som sagt steka bacon oh ägg nu sen sminka mig och fixa håret OCH hoppas på att mamma ändå är klar innan mig ... Vet inte vad ja ska skriva så mkt mer, stressad är jag !
Får skriva mer sen  

Av Miriam Myran Risberg - 2 mars 2011 19:57

  Jahapp, de blev väll inte riktigt som ja trodde men bra ändå  
Åkte och solade med lilla morsan xD sen köpte vi en powerking och åkte in på erikshjälpen, trevligt hittade en riktigt jävla gammel väst :P Jävla snygg asså xD Aja efter de så åkte vi ut te mamma då och nu sitter ja här..
Kom nyligen hit , skulle testa hennes internett grej så ah som sagt nu sitter jag här ^^ ... Ska väll ut och gå sen eller ngt , kanske träffa ngn, vettefan.. va planerat att vi skulle dra med barna och åka te nöjesfabriken i karlstad och sen gå på bio och så , kan va gött å leka lite  
Det tror jag på ^^ , Blir nog bra ... blir inge bra av å sitta hemma och glo..
Man kan ju inte säga nej te livet ;O

Av Miriam Myran Risberg - 2 mars 2011 10:56

  Jag tycker verkligen det är hemskt hur så många kan vara missnöjda med sig själva.
När jag går någonstans så ser jag alltid så många som är så fina ..
Ja vet inte hur ja ska uttrycka mig men alla har verkligen något!
I någon månad nu har jag bara gått på jobbet och tittat och tänkt, i början gillade jag inte alls de som jobbade där, men när jag har sett dom lite oftare och tänkt och så, så kan jag inte sluta tänka på allt dedär dom har, jag vill bara säga det till dom.
Grejjen är att det är så med alla, alla har ngt speciellt.. Som "Maggan" på jobbet , hon är verkligen jättefin och jättesnäll och hon är faktiskt gullig i sättet ...
kan inte förklara men hon har ngt ... det är samma med alla där uppe och likadant med folken där ute ... jag sitter själv och är missnöjd med mig själv, det vet ja inte vad ja ska göra åt men i alla er andra ser jag verkligen så mycket bra saker. Antingen är det någon som spyr upp maten jämt för att bli smalare eller så opererar man sig eller ngn annan skit ... Det behövs inte !
Alla ni är fina ändå. Man behöver inte bli en självgo jävla diva som inte tänker på någon annan än sig själv MEN att bry sig om sig själv såppas att man tar hand om sig och mår bra med sig själv de är det inget fel på!
Finns många som skär sig och verkligen förstör sitt utseende, jag har gjort så själv så ja fattar varför man gör det, jag ångrar de inte , ärren tyder på att jag har vart med om ngt, ångrar inte de som hänt heller men ja försöker verkligen att inte göra om det ! jag skulle verkligen vilja hjälpa folk med sånt eftersom jag har sånna erfarenheter av så mkt!  

Av Miriam Myran Risberg - 2 mars 2011 10:44

Ha jag vaknade typ alldeles nyss typ halv tio eller så , mamma ringde och vi har väll för första gången på länge nu tjatat i en hel kvart ! Ovanligt..
försöker äta ngt men kollar på katten ist   

Jaja, ska snart hämta min skitgoa cola , känns verkligen jättebra å ha den xD
Tror jag börjar bli riktigt beroende av allt sånt där .. inte bra ..
Iaf ska se om ja kan sola med mamma sen , hoppas det .. inte för att ja vill bli brun eller så men det är så gött å bara ligga där ... fast lite brun gör de ju inget om man blir men , inget jag strävar efter ..
Ska se om de blir något bråk eller så idag , har nästan inga "RePulse" lappar kvar att fylla i och det är fan en hel vecka kvar tills jag får nya ..

Hmm, ajah skriver nog mer sen   

Ovido - Quiz & Flashcards