Direktlänk till inlägg 28 april 2014

5 Månader Kvar Tills Ja Fyller !

Av Miriam Myran Risberg - 28 april 2014 18:30

Sitter på soffkanten och känner mig stressad, funderar på vad ja ska hinna förgylla min tid med INNAN jag snart ska göra mos! :) Bestämde mig fan för att göra mos och koka lite ÄKTA sibyllakörv :D de är nice :) 
Har allt som allt idag hoppat lite studsmatta, laddat ner några nya appar, plockat lite inne, skrivit "brev" och dedär som ska till försäkringskassan, mysit mä puh, vart te nysäter och köpt dricka och ah sånt där...
Som vanligt har jag hunnit me å tvätta, går ju nästan inte en dag utan att jag tvättar ^^
MixMegapol har stått på nästan hela dagen mä :) 
Har vart på typ mittemellanhumör idag, inte sådär jätteglad direkt men inte farligt illa heller...
Är lite smått depp bara för det med bil, alltid ska det vara någon skit som krånglar!
Beställer väll en ny dieselpump imorrn så de är ju ett steg på vägen :)! <3
Dör fan om ja inte ska ha någon bil, eftersom jag lagt ut 740n på blocket nu...
Så de blir 850 som gäller ett tag framöver ... Fast klagar inte, kändes gött att det hände något när en gasa :D
Å har saknat ljudet av dieselbil !! <3
Bara jag blir av med 740n så beställer jag väll en "trimbox", ÄNTLIGEN !! Fan vad jag har längtat efter de.
MEN, än är jag inte där även om det är jääävligt nära...Så givetvis är jag sjukt depp innerst inne och negativ som fan . 

Det är fan så underbart med sol som det vart nu några dagar, idag och igår har det ju vart så varmt så ja trott att ja ska gå under! :P Tänker som fan på hur de ska bli om typ en månad eller ngt.... Jag som är sååå missnöjd med min jävla kropp - går jag inte ner i vikt så kommer ja inte våga gå i shorts eller linne eller ngt sånt ...fyfan va jobbigt de blir :( Måste ner i vikt ! 
Från och med ah idag börjar jag med 5:2 igen, första fastedagen imorrn :) Känner mig rätt taggad iaf :)
Har ju sveke mig själv varje gång typ men lyckades iaf gå ner 4kg på tre vecker så ...
Önskar mig själv lycka till gånger 100 ! 
  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam Myran Risberg - 2 juni 2015 18:27

hade typ helt glömt att jag hade denna!  Sitter typ i soffan just nu och lyssnar på musik (: Är inte på ngt värst bra humör idag,  allt blir fel och jag orkar inte tänka! Är så jävla trött på allt just Nu..  Jag vill bara ha en kram :(   ...

Av Miriam Myran Risberg - 6 juni 2014 09:58


Idag är det Sveriges Nationaldag!Länge Leve Sverige :)Finner inga ord mer än att detta är en viktig dag, idag firar vi Sverige till 110% ! <3Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nordDu tysta, Du glädjerika sköna!Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,D...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:31


Så idag har jag kommit överens med mamma om att vi ska testa på den här 28dagarsutmaningen.Tyckte det lät bra och enkelt, men det var det sannerligen inte !För alla andra verkar det ju givetvis enkelt och som att dom knappt får anstränga sig ?Jag gjo...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:21


 Idag känner jag av en extra saknad av Simon. Det är ju en sån där ingenting dag som han skulle kunnat "förgylla" på bara några sekunder :) Önskar att han vore här nu och gjorde kålpudding med mig :) <3Måste bli en sväng till honom snart nu, känn...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 12:16


  Medans jag ändå satt här så tänkte jag att jag kunde lägga ut bild på Naala.Har inte gjort det än så det kunde ju vara dags :)Bilden är tagen för någon dag sen bara när vi var hos pappa . ...

Ovido - Quiz & Flashcards