Alla inlägg den 1 april 2014

Av Miriam Myran Risberg - 1 april 2014 20:09

Nu har jag lyckats grejja lite och fixat mat så ja kan äta lite ...
Undrar vad Simon fått att äta ...Tänker på att Mamma & Henrik sa till han igår att han typ kan vänta sig tacos som han älskar när han får komma hem å hälsa på :')
Undrar om han ringer något sen eller om han inte får kanske ..
Undrar hur det gått för honom idag med det han skulle göra och om han köpt ngt än för sina pengar han fick.
Undrar om han skriver ett brev till mig ...
Fan har gråtit nu bra länge, så fort det ger sig kommer en ny låt som får mig att sakna ännu mer..

Eller att ja bara ser hans miner eller hör hans skämt ...Hans värmlänska eller allt annat han driver med <3
Som på vägen upp satt vi tsms han å jag å skrek "freeeedooooom" å han :
- They may take my life but never my freeeeedduuuummmm! 
Haha :') :/ <3
Hoppas han kan somna sen å inte tänker alltför mkt kommer nog skriva ännu en gång om honom så jag får ur mig de ja känner å tänker... Blir sjuk om ja måste hålla inne allt :'(

Av Miriam Myran Risberg - 1 april 2014 17:18

 
Ursch, igår var en jobbig dag men denna har ändå innehållt mer tårar även fast dagen inte är slut.
Att bara se honom gå och lämna oss och att vi åker och lämnar honom - det gjorde så ont.
Jag kan inte skriva detta ens utan att underläppen skakar på mig och ögonen fylls med tårar.
Hur blev det såhär ? Jag vet att det medför mkt bra i slutänden men just nu då?
Det gör så jävla ont ..   
Lilla lilla glada och goa Simon, vad hände ?
Fan jag kan inte lyssna på en enda låt jag har på varken spotify eller datan utan att gråta ..
Vi har så mkt minnen och PLANER till många låtar ...
Gud ja skriver / Pratar som om han vore död...
Känns fan inte bättre ibland...

Det är redan så tomt! 
Jag undrar hela tiden vad han tänker, vad han gör eller hur han känner sig.. :(
Undrar om han saknar oss och hur mkt han längtar hem .
Han kanske trivs jättebra, jag vet inte ..å de är jobbigt de med att inte veta.
Ser hans leende och blick framför mig hela tiden från igår i bilen..
Blicken och hans halvLeende som sa typ "Myran! Ska du ha eller !?" när han höll fram ena hörluren till mp3:n ..
Hur orkade han le fast det var så jobbigt ?
Uff, Jag älskar dig Lille LilleBror 
<3

Toooo>Much>To>Handle>Right>Now
 

Ovido - Quiz & Flashcards