Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Överlycklig & Massa Energi !

Av Miriam Myran Risberg - 23 maj 2014 13:19

Trodde denna dagen skulle bli dålig, med tanke på att jag inte mått bra nu de sista men de vände på ngt vis :)
Jag vaknade och gick ner , åt lite och öste i mig en kanna saft! 
Öppnade dörren och plockade lite i hallen och sånt :)
Efter ett tag så fick jag för mig att väga mig som var ngn dag sen sist nu eftersom jag tat de lugnt sen förra veckan då jag började att testa HIIT-träning :)
Iaf så hade jag gått ner 2 kg !!! :) Även fast jag nyligen tömt i mig så mkt saft och åte och allt dedär för ja brukar ju väga mig direkt jag vaknar innan jag äter osv men det såg VÄÄÄLDIGT bra ut ändå :)!
Sen jag bestämde mig att jag måste ner i vikt är det 10 kg nu ! :)
Blev så överlycklig och fick typ världens kick av det så jag kände att det var ett asbra tillfälle att träna lite till :)
Det gav mig något slags hopp om att nu vänder det , hmmm kändes så bra :)
Det kommer jag leva på gött och väl tills nästa gång ja väger mig ^^
För övrigt denna dagen så ska jag väll inte göra ngt annorlunda, kanske blir att åka till "djuraffärn" i åmål och försöka hitta ett koppel och halsband till min Bäbis som jag får hämta på tisdag ! :)
Längtar som fan dit :)
Får se nu med imorrn om det blir ngn tur till långed och meta lite kanske och gå ut i skogen och kolla vilka träd vi ska ta ner :) Blir ju detta året att ta ved där ist :)
Längtar efter att stå där och klyva ve , fyfan va underbart :) <3

vad har hänt mer ?
Jo jag lämnade ifrån mig Puppi :/ Det var sjukt jobbigt.. Grät typ hela vägen ner till Mellerud ..
Saknar honom så jävla mkt, min lilla valpis :(
Var så orolig att han skulle vara rädd eller ngt när han kom till pappa men ah ..
Nu är han ju i sitt nya hem, i Ed. Det hade ju gått bra och allt så..men det sve verkligen.
Hoppas iaf han får stanna där och ha det bra :')

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam Myran Risberg - 2 juni 2015 18:27

hade typ helt glömt att jag hade denna!  Sitter typ i soffan just nu och lyssnar på musik (: Är inte på ngt värst bra humör idag,  allt blir fel och jag orkar inte tänka! Är så jävla trött på allt just Nu..  Jag vill bara ha en kram :(   ...

Av Miriam Myran Risberg - 6 juni 2014 09:58


Idag är det Sveriges Nationaldag!Länge Leve Sverige :)Finner inga ord mer än att detta är en viktig dag, idag firar vi Sverige till 110% ! <3Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nordDu tysta, Du glädjerika sköna!Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,D...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:31


Så idag har jag kommit överens med mamma om att vi ska testa på den här 28dagarsutmaningen.Tyckte det lät bra och enkelt, men det var det sannerligen inte !För alla andra verkar det ju givetvis enkelt och som att dom knappt får anstränga sig ?Jag gjo...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:21


 Idag känner jag av en extra saknad av Simon. Det är ju en sån där ingenting dag som han skulle kunnat "förgylla" på bara några sekunder :) Önskar att han vore här nu och gjorde kålpudding med mig :) <3Måste bli en sväng till honom snart nu, känn...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 12:16


  Medans jag ändå satt här så tänkte jag att jag kunde lägga ut bild på Naala.Har inte gjort det än så det kunde ju vara dags :)Bilden är tagen för någon dag sen bara när vi var hos pappa . ...

Ovido - Quiz & Flashcards