Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Miriam Myran Risberg - 23 maj 2014 17:11

Sådär, då har jag precis rakat benen , Äntligen ! ^^
Har tänkt länge nu men ngt kommer ivägen hela tiden :P
Känns så bra , dom blir så lena ^^
Blabla, solen försvann jag som tänkte att jag kunde lagt mig ute en stund å ah ... vilat/solat ..typ.
Blir väll istället att sätta mig i rabatten och rensa där ...inte lika kul men :P
Min telefon säger att de ska bli åska om typ ngn timme och det gillas vääldigt mkt ! :D
Fast all åska brukar ju bara hoppa över här så får väll inte njuta av de heller :O
Hoppas de blir lika varmt och gött imorrn med iaf :)
Brukar sommaren vara såhär tidig ? 
Det var 29 grader varmt förut på baksidan huset å tkr inte vi har komme så långt än de är ju bara Maj :P
 

Av Miriam Myran Risberg - 23 maj 2014 13:19

Trodde denna dagen skulle bli dålig, med tanke på att jag inte mått bra nu de sista men de vände på ngt vis :)
Jag vaknade och gick ner , åt lite och öste i mig en kanna saft! 
Öppnade dörren och plockade lite i hallen och sånt :)
Efter ett tag så fick jag för mig att väga mig som var ngn dag sen sist nu eftersom jag tat de lugnt sen förra veckan då jag började att testa HIIT-träning :)
Iaf så hade jag gått ner 2 kg !!! :) Även fast jag nyligen tömt i mig så mkt saft och åte och allt dedär för ja brukar ju väga mig direkt jag vaknar innan jag äter osv men det såg VÄÄÄLDIGT bra ut ändå :)!
Sen jag bestämde mig att jag måste ner i vikt är det 10 kg nu ! :)
Blev så överlycklig och fick typ världens kick av det så jag kände att det var ett asbra tillfälle att träna lite till :)
Det gav mig något slags hopp om att nu vänder det , hmmm kändes så bra :)
Det kommer jag leva på gött och väl tills nästa gång ja väger mig ^^
För övrigt denna dagen så ska jag väll inte göra ngt annorlunda, kanske blir att åka till "djuraffärn" i åmål och försöka hitta ett koppel och halsband till min Bäbis som jag får hämta på tisdag ! :)
Längtar som fan dit :)
Får se nu med imorrn om det blir ngn tur till långed och meta lite kanske och gå ut i skogen och kolla vilka träd vi ska ta ner :) Blir ju detta året att ta ved där ist :)
Längtar efter att stå där och klyva ve , fyfan va underbart :) <3

vad har hänt mer ?
Jo jag lämnade ifrån mig Puppi :/ Det var sjukt jobbigt.. Grät typ hela vägen ner till Mellerud ..
Saknar honom så jävla mkt, min lilla valpis :(
Var så orolig att han skulle vara rädd eller ngt när han kom till pappa men ah ..
Nu är han ju i sitt nya hem, i Ed. Det hade ju gått bra och allt så..men det sve verkligen.
Hoppas iaf han får stanna där och ha det bra :')

 

Ovido - Quiz & Flashcards