Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Miriam Myran Risberg - 12 maj 2014 21:18

YEEY! Äntligen, har beställt hårförlängning igen ! Började sakna mitt gamla långa hår allt för jävla mkt ! 
guud , ja känner mig så jävla glad! :D :D <3 
Chokladbrunt blir det och jag dööööör av längtan ! ^^ <3
Denna veckan kommer gå sjukt långsamt bara för de ! 
Får små dampanfall innemellanåt och bara piper och ler som en idiot :P
För övrigt som givetvis oxå är kul är att jag idag kom i ett par gamla byxer :D KUL ! :)
Och att jag ska på min första "anställningsintervju" imorrn ^^
Tre bra saker på en gång, gud ja är så glad :D <3
Hoppas de går bra imorrn och hoppas håret snart är här :)
Kollar på talang och eldar i kamin, de är inge kallt direkt men de blir så mkt mysigare :)
Har gjort päronsaft med isbitar i - sjukt gött nu..
Längtar till en affär så ja kan färga håret sålänge ... medans ja väntar ^^ ;P

GAH ! 

Ovido - Quiz & Flashcards