Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Miriam Myran Risberg - 6 maj 2014 12:47

Dagen började med att jag vaknade 3 inatt, jag och puh. Jag skulle med honom idag..
Skulle vart jag som kört te Arvika men blev inte så, var så jääävla trött ..
När vi kom till Arvika kände jag den där känslan en känner när en har magsjuka. Jag var helt säker på att NU spyr jag! men spydde inte och har inte spytt än men är lika matt och illamående än.
Puh undrade om jag vill ta bil och åka hem å komma å hämta honom när han jobbat klart men jag ville med..
Så vi åkte och kom till Karlstad innan jag kände att det är bättre att jag är hemma ist.
Han skulle ju åka igenom långserud så han ringde mor sin som precis då blev klar med tidningskörningen så hon fick plocka upp mig och köra hem mig. Det var jobbigt att lämna puh...ville bara ha någon som tog hand om mig i evigheter. Längtar tills han kommer hem <3 Vill ha en arm å somna på sen gör de inget om han får för sig att pilla i håret som han gjorde när vi satt i lastbil å vänta :') <3 
Finns inget som lugnar mer ! 
Iaf så körde hon hem mig, jag gick bara upp och hämtade täcket å ett par kuddar och placerade mig i soffan.
Tog upp Gizmo & Puppi i soffan och försökte slappna av  men mådde så illa så de gick inte...
Har alltså bara slöat sen det, kört igång en tvättmaskin och gjort lite mat...
Frös så jag tände i kamin ...tydligen frös puppis mä ;O
dom har lugge framför kamin sen jag tände ^^
Hmm :)














Ovido - Quiz & Flashcards