Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Miriam Myran Risberg - 25 maj 2014 12:44

Varför måste alla vara så nedlåtande ? Allt känns så jobbigt just nu...
Jag vill ha en bil som går, jag vill åka ut och bara vara ...
Men ja kan fan inte...Jävla skit! Å att prata med en sjukt nedlåtande person i telefon gör mig bara så ledsen..
Kunde det inte vart sol iaf ? 
Suck ..
Vad finns det att säga om denna dagen ?
Jag ska diska och göra kycklinggryta med ris ... vet inte hur just idag , får improvisera ..så de inte blir samma skiten som sist.. 
Älskar min nya "scrub" till ansiktet :) iaf ... den luktar så sjukt gött.
Det enda positiva jag tänkt på länge nu :O förutom att ja älskar mamma :(
Jobbigt det kommer bli att åka ut med honom och fira hans mamma .. gråter bara jag tänker på det ...
Jag saknar mamma :(
Ajah , ska gå ut och limma fast lite volvoemblem på 740 (Y) ..
Kommer helt garanterat att lägga in en bild på det sen :')

Wish me goodluck with this fucking day ! 
  

Av Miriam Myran Risberg - 25 maj 2014 11:41


Idag är det Mors dag. Det går inge bra tkr jag ..
Har gråtit flera gånger ... Vill kunna visa hur mycket jag uppskattar hennes ord, hennes tankar, det hon gör och att hon finns. Vill att hon ska veta hur GLAD jag är för att hon är MIN mamma - fast det blir inge bra :(
Drömde inatt att hon ringde mig, mer än så var det inte. Det handlade mer om känslorna.
Jag blev livrädd och Glad samtidigt som jag såg "Mamma:)" på skärmen.
Drömde säkert mer men minns inte ...
Varje gång telefon ringer slår hjärtat som fan , livrädd blir jag.
Iallafall - Det är mammas dag idag, jag älskar henne.
Tack för att du är min mamma.
  
  Jag Älskar Dig, Underbara Mamma.  

 

Ovido - Quiz & Flashcards