Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Miriam Myran Risberg - 27 maj 2014 12:45

Städade bilen igår och höll på ... blev jättenöjd...:)
Bestämde mig för att lägga upp bilder på det , inte för de syns så mkt men ändå..
Hoppas på att kunna ta mer bilder på annat idag som ja kan lägga upp sen , vad de nu skulle vara ^^
Iaf, städade bilen som sagt, plockade ur, torkade ur allt inuti, gjorde rent bältena, dammsög bort allt vad damm och hår heter, gjorde rent och bytte golvmatter, plockade ur å rensade i "arne" och gjorde rent i där, blev fint ^^
Har aldrig haft en sån ren bagage :P
Satte dit reflexrampen, å sen utsidan av bil plus en del kort ^^
Idag satte Puh i baslådan åt mig så de var gjort, fick inget kort på den direkt förutom när han sitter i :P
Nästa steg blir att häfta upp sydstatsflaggan i taket och sen göra iordning för på torsdag :)
Åh jo jag ska byta te den andra reflexrampen som sitter på den rosa 740n..
Gick med på tillslut att inte ha tonade bakljus så den rö passar bättre ^^
Mja, känner mer nu att ja hellre skriver om idag ...
Är så nervös ! Finns inte ord ... Det är konstigt ...Känner mig lugn samtidigt som jag är överdrivet nervös..

Hoppas det släpper så fort jag kommer dit ner sen ... gud , det är inte långt kvar :/
vet inte om jag ska vara glad eller panikslagen :O
Ska gå brevid idag på hemtjänsten .. och NÄR var jag ute och gjorde ngt sist förutom AF ?
Ett tag sen var det , ursch ... är orolig för precis allt och förstorar upp det mesta .
Ursch vad har jag gett mig in på ? :O
Hahah :P
Iaf har duschat och allt , ska snart sminka mig lite och sen gå ut och sätta mig i bil..(avslappnande)
Skriver kanske mer sen , blir ju ensam länge efter att ja kommit hem , puh kommer tydligen hem jävligt sent idag ..
Jävla skitjobb han har , ursch .. fyfan :O 

Glömde berätta att jag besiktade bil igår med ju och han gick givetvis igenom :P 
Men måste ändå in om typ en vecka igen så ja fårn i rätt termin :P Men gött å veta att han är klar :)
Ne, dax för smink :)


 
 
 
 
 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards