Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 21:07

Varför kan inte någon bara bry sig ? bara lite?

:/

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 20:54

"Miriam" put a shotgun to her head
Rolled the dice and died
Late to say you're sorry
Living on the edge for much to long
Tried to carry on
Hunting down the glory

Say it will be sunshine after rain
I wonder if something stays the same
Close your eyes, and dream you life away

Hard to say goodbye
Spread your wings and fly
Hard to say goodbye
When we've just said hello

Somewhere down highway 55
Pulled up to the side
Thats the end of story
Your body gets out of this alive
Some live for the pride
And some live for the glory

They say there will be sunshine after rain
Wonder if something stays the same
Close your eyes and dream your life away

It's hard to say goodbye
Spread your wings and fly
Hard to say goodbye
When we've just said hello.

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 20:28

Varför måste jag känna mig så dålig ?
Jag vill inte att det ska vara som det är!
Varför måste jag vara så känslig?
Jag vill fan inte ha det såhär!
Jag har blivit helt wrong!
Jag bara lägger allt åt sidan och låtsas som ingenting,
jag vill inte det , det känns inte bra ...
känns som allt bara är en stor jävla lögn ...

Hela jag ... känns som ja bara ljuger  


Fan va ja känner mig noll värd   

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 19:39

Fin jag är when Im nysing :P

Sitter här efter en bra dag :)
Ska äta paaangkaka !:D
Har vart ute å åkt idag, kört häst och jagat får ,
ätit konstig hamburgare och så hare vart kallt som faaaaan!

Riktigt stressad och skit... bwä.

Av Miriam Myran Risberg - 24 mars 2011 11:34

I gotta keep a-rockin’ everywhere I go! osv    XD
Idag äre sooooool ! (å jag får daaamp) 

Vårkänslor som fan ^^ göttgöttgött :D
Har inte hänt så mikke än men ah ska väll te läkaren och sen vet ja inte...

gött väder iaf xD! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards