Direktlänk till inlägg 10 april 2011

I`ve had the time of my life! (Fredags)

Av Miriam Myran Risberg - 10 april 2011 18:00

Idag vaknade jag vid typ 11 och då duschade jag och gjorde mig iordning tillsammans med jessica.
Åt en smörgås och sen väntade på min kära pappa^^
Då drog vi te bengtsfors te läkaren och ngt folk Och konsum med lille farmor
J
Det var trevligt, fast det tog en tid inne på konsum.
Iaf, fick med oss ngn jävla pundare hem som luktade skit! xD
Ajah, släppte av honom någonstans i långed och sen körde vi hem farmor och åkte hem till UZ!, gjorde mat och sen kom Elin
J
Så ja vi åt och drog te Mellerud och testade klänningar och jag blev kär! Jag bara ska ha den klänningen där inne asså.
Skitsamma^^, sen hittade vi pappa och beställde en pizza(me and lemin)…. Vesuvio m kebabsås och pommÄs på halve pizza .. (elin gillar ;P)

Köpte en massa redbull och powerking(<3) och åkte bôrt te ngn affär med massa fyrhjulingar, det tog skiiiiitlång tid där inne för pappa så vi åt upp pizzan i bilen! Kletigt å gött ! XD
Ah blabla, sen åkte vi hemmåt,stannade hos elin på vägen för att hon skulle hämta sina grejjer och så slog vi två fluger i en smäll där eftersom vi fick ut hennes pappa så han prata me min pappa! xP
(Gamla barndomskompisar ;D)
Sen hemmåt och när vi var framme drack vi vatten och gick ut i skogen och kollade vägen som vi ska drive(a) på när den är klar
J
Såg bra ut , dom ska komma och gräva och fixa till den snart nu så det går att köra på den. Gött det!

KisseMissePissen gick givetvis med oss hele vägen runt…Gick ner breve tjärnet med btw.. hoppade över bäckar och gick in i den andre skogen uppanför tjärnet. Så ah vi gick ut mot berget, och jag tog kort på allt givetvis J Sen efter ett tag skulle vi gå tebaka men då såg vi pappa längre bort
in the skogisch så vi sprang dit men märkte ganska fort att springa inte var våran grejj xD inte i arbetsbyxer iaf ^^
Han hade åkt ner där som bäverdämningen var och skulle fixa ngt så stog kvar där och kollade så han inte stöp i vattnet S:
Seeeen gick vi hemmåt och kollade hur det såg ut där vi körde med 240 osv..
Gick in iaf efter det och sen försvann pappa och Jäs igen så vi kollade efter dom men ah dom kom tbx tillslut så vi tog fyrhjulingen och åkte upp te ett ställe i skogen där vi hade mottagning så ja ringde ”honom” och hon smsade ngn ..
”Han” ville väll inte prata med mig eller ngt, han sa ju inte att det var något annat direkt.. hmm..
Ajah, la på och drog iväg för en ”Älgsafari” tur som vi brukar,

Fast vi stannade uppe i flatre eftersom vi fick för oss att det låg ett stort björnskinn mitt på vägen med huvve å allt!
Så vi började backa som idioter! Och vände fort som fan och stack hem och berätta för pappa (som två små ungar typ xD)
Efter många om och men så tog vi forden upp te flatre och kollade , det var en halv älg! Hmh,,, fan xD
Stack hem , testade stjärnkikaren men nepp..
Satte oss ute en stund och andades osv .. gött
Blabla, nu sitter vi på rummet och tjatar, elin tjatade med ngn kille och jag skriver detta
J
Tänker på ”honom” och fattar inte VAD ja ska göra ?
L
Ha, ska ner å péssa och grejja, natti .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam Myran Risberg - 2 juni 2015 18:27

hade typ helt glömt att jag hade denna!  Sitter typ i soffan just nu och lyssnar på musik (: Är inte på ngt värst bra humör idag,  allt blir fel och jag orkar inte tänka! Är så jävla trött på allt just Nu..  Jag vill bara ha en kram :(   ...

Av Miriam Myran Risberg - 6 juni 2014 09:58


Idag är det Sveriges Nationaldag!Länge Leve Sverige :)Finner inga ord mer än att detta är en viktig dag, idag firar vi Sverige till 110% ! <3Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nordDu tysta, Du glädjerika sköna!Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,D...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:31


Så idag har jag kommit överens med mamma om att vi ska testa på den här 28dagarsutmaningen.Tyckte det lät bra och enkelt, men det var det sannerligen inte !För alla andra verkar det ju givetvis enkelt och som att dom knappt får anstränga sig ?Jag gjo...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:21


 Idag känner jag av en extra saknad av Simon. Det är ju en sån där ingenting dag som han skulle kunnat "förgylla" på bara några sekunder :) Önskar att han vore här nu och gjorde kålpudding med mig :) <3Måste bli en sväng till honom snart nu, känn...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 12:16


  Medans jag ändå satt här så tänkte jag att jag kunde lägga ut bild på Naala.Har inte gjort det än så det kunde ju vara dags :)Bilden är tagen för någon dag sen bara när vi var hos pappa . ...

Ovido - Quiz & Flashcards