Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Miriam Myran Risberg - 14 oktober 2011 15:36

Vill verkligen att jenny ska komma ngn gång! Vill inte vara ensam..
har lugge i sängen och skakat - vet inte varför...
Det här är verkligen en bad day asså! en sån där dö dag..   

En kram och lägga mej och sova vore bäst nu och hoppas på att ja e på skitbra humör imorrn ! :) 
Mår verkligen kasst när ja tänker på all skit som har med "löve" å göra.
Blir så nervös å orolig hela tiden..

Vet inte vad jag ska säga , jag är tom!
Finns inte ord just nu.. 

Av Miriam Myran Risberg - 14 oktober 2011 12:22

Den här dagen har vart "pain in the asss" hittills...
har inte gjort så himla mycket bara lugge å tänkt på vart all jävla energi tar vägen.. sjukt!
Satte mej å lyssnade igenom gammal musik ja hade på mobilen (smart-.-) ... hittade en låt som påminde mej om tess! :'/
Grät som en liten unge! Tog fram hennes grejjer och mindes för mycket.
Jag saknar henne så sjukt mycket :/
Skulle göra allt för att få tbx henne   
Har även tänkt på kärlek en del...eller rättare sagt för mkt.
När ngn säger kärlek känner ja bara press :/ På saker ja känner att ja måste göra med folk som jag inte vill :'/
Få mej att träffa ngn som inte får mig känna så? :/

Övrigt - så mår ja bra! :)
Jenny kommer hit idag, längtar som faaaan :)<3
Och om jag ger fan i att tänka på tess mer idag så blir dagen grym! :D
 

Ovido - Quiz & Flashcards