Alla inlägg den 9 november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 9 november 2011 22:21

HIttade ett par saker jag skrivit i "braboken" för ett tag sen ... :S


"7 oktober 2011 - 21:00"
"Ibland önskar jag att jag kunde lägga mig ner precis som nu och bara blunda,
och i samma ögonblick som jag stänger mina ögon så försvinner allt.
Då blir det bara svart. jag lämnar kroppen, ingenting finns
- bara känslan av nallen jag kramar oh tårarna som rinner ner för kinden.
Jag vet inte varför jag gråter, jag vet inte hur jag ska kunna förklara?
Jag känner mig besviken, lämnad, ensam, tom och förvirrad.
Om bara nallen kunde krama tbx."


"29 oktober 2011 - 23:35"
"Asså jag måste bara säga att jag har ångest! För att jag äter.
Det är inte bra, Jag lovar om de inte var så motbjudande att köra fingrarna i halsen så skulle ja göra de.
Det är nästan så illa så jag känner mig tvungen..
Jag blir alltid ledsen när jag ser min kropp eller så.
Den är äcklig! (tkr jag iaf)
Vet att man inte ska skriva så men det måste ju ut på ngt sätt...
Jag får nog skriva ett tag i "braboken" för jag känner fortfarande att ja inte duger.
Alla får de att låta så enkelt att gå ner i vikt men de är de fan inte !
Känns som den stora lösningen är att jag börjar spy upp maten som jag ätit!"



Har inget minne av att jag skrev detta , det är läskigt :/


Av Miriam Myran Risberg - 9 november 2011 21:01



 
- Ha asså detta var en asrolig eftermidda! :D
Elin kom hit å vi upptäckte att de fanns "shock" färg på "negerhörnet"...
Fränt som faan :D Så ah givetvis köpte vi de och färgade håret då sen gick vi ut
och skulle kolla läget men de va för lugnt :P
Så mötte man Dennis ute på gatera xD
Iaf har vart askul asså ^^
har drucke för mkt energidricka oxå känner ja , jävla tur att ja inte ska upp imorrn XD
 Ja nu har ja fått igång den jävla vågen oxå å ja väger fanimej 67 jävla kilo ! :/
Fan inte bra ... men men ... ska grejja nu! :D
Älska bilderna ! XD 

 
Av Miriam Myran Risberg - 9 november 2011 11:33

 


 


 



  
Jah! Då sitter jag här på baslådan å skriver (vibrerar gött i rava xD) ^^
Iaf idag mår jag gött eftersom jag har vart å prata av mej litte imorrse :)
Kan ju behövas ibland , eller rätt ofta för mej xD
Ja men ah , vi började å prata om våldtäckterna idag...
Lite segt hittade inte ord eller så alls så hon fick typ halvt gissa sig fram xD
Nej men , hoppas de går lättare att prata nästa gång :)
Ah efter att ja hade prata med henne så skulle jag ju till arbetsförmedlingen
men de glömde jag ju givetvis bort xD Ja gick te apoteket ist xD
Så ah sen skulle ja köpa batteri te vågen men klart att dom inte har de ja vill ha :P
Så ah ja köpte apelsiner ist ^^ gött som fan !  
Haha ja iaf så ska ja tvätta idag oxå, riktigt kul XD
Måste krympa min "raggare för evigt" tröjja ... den ä så stor xD
Hm ah iaf så äre "dagens look" på bilderna mä oxå , å poppo är den gröna xD - dä glömde ja skriva nästan xD det är ju några bilder bara för att visa hur tråkigt ja kan ha xD
Najjz som fan ^^ Heh ah åsså vettefan va ja ska skriva mer nu, är väll dax å börja
städa å höja musiken litte ;) :D  

Ovido - Quiz & Flashcards