Alla inlägg den 15 november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 15 november 2011 18:54

Detta går helt åt helvette..
 

Av Miriam Myran Risberg - 15 november 2011 15:35

Hittills har de gått bra tror jag ...
Men jag tänker på henne hela tiden.. jag kan inte få bort alla tankar och minnen  
Ja vill inte gråta idag ,jag har gråtit så det räcker...
jag får fatta ngn gång att hon är borta ! :(
Jag måste fatta ...
  

Av Miriam Myran Risberg - 15 november 2011 01:41

Denna dagen har vart konstig, först glad..
Sen deppig oh sen typ glad igen :)
 Började typ tänka asmkt när ja blev ensam ...
Fast som tur ä så blev ja ju inte ensam hele kvällen :)
Elin Å Ester åkte vid sju och ett tag senare kom Björnis hit så kolla vi på Trassel :)
De var lika trevligt som igår så jao :)
Bara att jag blev på bättre humör idag , vilket är bra som fan !
Skulle haft en arm å somna på nu oxå så skulle de vara ännu bättre !  
Nej men får väll lägga mej nu å kolla på film eller ngt tänkte ja men..
blir väll bara att en ligger å tänker .. mest typ ,men mjaow :)
Natta Natta! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards