Alla inlägg den 14 november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 14 november 2011 19:02






   
Gissar bara på att jag inte orkar skriva om detta imorrn , egentligen inte nu heller men ...
Nu (imorrn) är det 2 år sen du försvann ...  
Jag har saknat dig varje dag sen det..
Jag har plågats av tanken på att ja aldrig får se dig mer.
Vad ska jag göra ? Har tänkt och känt såhär i flera dagar nu..
Har inte sagt något till någon eftersom inte en enda jävel fattar..
Alla säger bara att det bara var en hund..
Den hunden.. var de enda jag hade kändes de som sen bara försvann hon ..
Minns när jag såg henne sista gången, hos farmor..
Minns hur mkt jag grät för att jag visste att ja inte skulle få se henne mer.
Att därifrån då var en utav de mest svåraste saker jag någonsin har gjort...
Jag saknar henne så förbannat mkt.
  

Av Miriam Myran Risberg - 14 november 2011 19:00



Dagen har varit bra hittills, lägger upp denna filmen ist - orkar inte skriva.

 

Ovido - Quiz & Flashcards