Alla inlägg den 7 november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 7 november 2011 21:49

Nu är ja riktigt trött å go så antagligen somnar jag idag :)
Har vart nere och träffat Björnis å tjatat lite med han :)
Får se om de blir någon film imorrn kväll eller inte ^^
Längesen som fan nu , men ah ^^
Nu mår ja bättre än tidigare idag , fick ju vila lite förut åså har jag åte :)
Men orkar inte skriva mer nu så natta natta :D 

Av Miriam Myran Risberg - 7 november 2011 15:45


Inte så lyckad inspelning men den duger :)
  

Av Miriam Myran Risberg - 7 november 2011 12:31

Första dagen på snart en hel vecka jag kan gå utan att de gör så ont :)
Har fått nå knark eller nö men de e underbart ändå :D
Ehm, ja tänkte inte skriva så mkt idag utan lägger in en liten movie sen ^^
Mamma är här just nu iaf åså ... ska se om ja kan gå ut sen eller ngt nu när ja kan röra mej xD
Jag vill ha ngn ny parfym har jag komme på ... men skitsamma xD
Skriver sen :P 

Ovido - Quiz & Flashcards