Alla inlägg under november 2011

Av Miriam Myran Risberg - 2 november 2011 17:31

Snälla snälla gör så det slutar göra ont !? :'(

Av Miriam Myran Risberg - 1 november 2011 23:38

När jag är ensam så vill jag aldrig sova och när jag är ensam så sover jag aldrig bra...
En kväll när jag måste gå och lägga mig ensam mår jag bara dåligt .
En kväll när jag måste gå och lägga mig ensam tänker jag i timmar och somnar jättesent.

När någon ligger brevid mig eller bak ryggen på mig blir jag trött och avslappnad...
När någon ligger brevid mig eller bak ryggen på mig känner jag mig trygg och då mår jag bra..


Vet inte varför jag blev sån här nu :/
Dagen har varit så bra å nu känns de bara , ah jag saknar ord fört..
Vet inte vad ja ska säga ...
Kan inte någon bara hålla om mig ?
Kan inte någon bara säga "jag älskar dig"?
Kan inte någon bara vara här ? :'/


Godnatt  

Av Miriam Myran Risberg - 1 november 2011 17:13

 

Om det nu är tisdag...xD
Ah iaf  igår sôv ju syrran här hos mig å vi hade lite tjejkväll :)
Kollade på film, spelade, gjorde mat osv osv så vi var uppe ett tag :)
Vaknade iaf runt tio av att pappa ringde mej och sa att jessica va ute i åmål å väntade på å få komma in xD
Så ah smsa jessica eller ngt minns inte men hon kom hit iaf åså fick ja göra mig iordning å sen drog vi te Teorilektion :)
Eeefter det så gick vi home te mee å åt litte å drack ett par energidricker :) Gött som fan!  

Ah ett tag efter det så gick vi te gymmet å tränade i drygt en och en halv timme!    

Oxå gött som fan ! :) Kom föresten på att vafan går jag med massa tofffsar runt handlederna för???
Jag har ju inget hår kvar längre xD hahah!
 Ehm, eh ja efter det så gick vi te ica å ah ho skulle ha hårfärg å skit ...
Ja fick inget ja :( XD
Nej men de kommer en dag när jag blir rik ja me ;)
Eh ja stack te bibblan efter de och lånade körkortsgrejjset så ja kunde installera de på datan igen :)
Sen följde ja jessica te bussen och sen lämnade jag henne ! :P
Nu sitter jag med syrran och kollar på "trassel" (den ÄGER!)  

  Sen blir de väll en kvällpromenix med mamma å Tanya då ute i stan åså :)
Å efter det badar jag sönder badkaret xD
 De va de :P 

Ovido - Quiz & Flashcards