Alla inlägg den 16 december 2011

Av Miriam Myran Risberg - 16 december 2011 19:20

Happ, har vart i Svanskog i typ jag vet inte hur länge, eller jo sen i tisdags nu å saknar inte å komma hem alls :O
Det har vart najjz som fan här nu asså :) Trevligt å mys    
Blev lite rädd igår annars asbra ! Hmm iaf idag så vaknade vi vid cirkus 12 elr ngt å gjorde typ inte så mkt,
jag gjorde mig iordning å sen hämtade vi Tanya(syrran) i bengtsfors :)<3
Sen iaf körde vi in henne te åmål igen å träffade mamma å christer en sväng - trevligt de mä.
Sen te svanskog å hämta hunn å upp te långseruuud ^^
Trevligt (allt är trevligt idag :P)
Nu sitter jag i ett hörn å skriver å lilla patrikkk har bärt bort en bit av soffa (nu ä han helt auff xD)
Ligger helt utmattad i soffa å vilar ;O Haha!
Nä men ah ... för övrigt iaf har dagen vart fin och jag har typ tömt i mig 2 powerking
ska öppna den tredje nu (Y) Damp!   

Ovido - Quiz & Flashcards