Alla inlägg den 8 december 2011

Av Miriam Myran Risberg - 8 december 2011 23:48

Bra ! :)
Trodde denna kvällen skulle bli kass men de blev inte så faktiskt ^^
Har bara stressat och inte hunnit gjort ngt som jag själv vill göra ..
Denna dagen har vart helt asjobbig...
Sen kom lilla patrik björnis björnsson åså blev ja lugn en stund å så åkte han ...

gillas inte :/
Men godnatt :) 

Av Miriam Myran Risberg - 8 december 2011 23:36

Jag önskar jag kunde få åka massa bil just nu, jättelångt !
 Typ volvo eller ngt ^^ <3
Bara ligga å vila medans ngn kör, så underbart - behövs nu :/ <3
 

Av Miriam Myran Risberg - 8 december 2011 14:12

Såa, nu har jag klätt Poppo :) (Min växt/blomma/palm för er som inte vet vem han är)
Han blev asmysig , riktigt snygg ;) Mamma kom hit Med Zizu för ett tag sen oxå ..
Det är RIKTIGT TREVLIGT asså , har lekt lite med honom och så fick han testa min säng xD
Asgulligt !   Nu sitter han här breve mig och tittar ut genom fönstret ^^
Ah blabla, har åte en hel smörgås vilket betyder att jag är ASduktig :P
Lyssnar på musik oxå, Just nu - Eddie Meduza - Ingen plockar en maskros :)
Och ah som sagt det är verkligen snart jul :O
Undrar vart jag är då och om jag är ensam eller inte ..
På kvällen lär jag nog vara ensam iaf, här hemma i min kuklägenhet ! -.-
Ska väll som alltid vakna hos pappa :) sen blir de ju alltid farmor ve middagstiden ..
sen en sväng till mamma hoppas jag och sen hem eller ngt :/
Det jag önskar mig mest te jul är att det inte blir ngt bråk och att det blir en bra dag, att alla är glada och så :)
Vill inte att typ ngn ska må dåligt eller sitta å dricka eller ngt , julen ska vara rolig å mysig :)<3
Har alltid älskat julen, men för några årsen när alla bara mådde dåligt och jag inte ens kunde träffa pappa
då ville jag inte ens fira jul..efter det hittills har varje jul varit lite annorlunda.
Hoppas denna julen blir bra :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards