Alla inlägg den 9 december 2011

Av Miriam Myran Risberg - 9 december 2011 18:03

 



Har haft astråkigt just nu en stund ...
Målade lite i ansiktet å tog lite kort ...
Inget ovanligt, gör de ofta det kan vara kul xD
Ska ut och gå med Zizu nu strax sen film och vila :)     

Av Miriam Myran Risberg - 9 december 2011 14:30

Sjunger ihjäl mig idag, vad är fel på mig ? xD
Vatten är sjukt gött idag me .. ajah iaf har sovit till typ elva eller ngt..
vaknade av att Zizu hoppade på mig i sängen å rullade runt uppe på mig xD
Sjukt gullig hårig sak dedär xD <3
Fick gå ut med han en sväng och sen gick jag hem och lyssnade på musik och

gjorde ingenting en stund å då ville han ut så gick ut sen igen ..
Nu har ja hämtat vatten och lyssnar på musik :)
Idag tror ja inte de kommer hända så mkt alls emm nej ..xD
Ska väll bada sen och kolla på ngn film eller ngt ^^
Blir väll ett par promenader till med hunn oxå antar jag  
Blev ingen snö idag som tur är :P Slipper ja de ett tag till :)
Mja skriver senare :)  

Ovido - Quiz & Flashcards