Alla inlägg den 6 december 2011

Av Miriam Myran Risberg - 6 december 2011 20:22


  Fan vad jobbigt det är att sakna hela tiden...
Tänker verkligen på honom hela hela heeeela tiden  
Trodde inte ja kunde sakna ngn så här igen, lite fränt ändå men läskigt .
Stör mig på att jag inte kan sluta tänka på honom och hans sätt.
Varför måste du bo så långt bort din jävel ? xD
Haja, sitter här på sängkanten nu och tittar på golvet.. askul - inte ..
Lagar mat , hoppas ja kan äta :)
Blabla, ska titta på film sen och småmysa med ingen ... min nya bästa vän  
   Lyssnar på värsta fina låtennn :D
 å Jag sjunger sååå fint oxå ^^
Blaaa, saknar ihjäl mig så ska gå å dricka vatten   
Peace !   
   

 
Av Miriam Myran Risberg - 6 december 2011 13:06

Idag är jag ingenting, bara helt tom.
Har inget speciellt att säga eller att prata om alls..
Känner mig bara helt likgiltig  
ah eller jo jag ska åka med mamma snart när hon jobbar , orkar inte sitta här typ.
Har lite ont i ryggen men inget ja lider av just nu..
Skriver mer sen ...  

Ovido - Quiz & Flashcards