Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Jaa ! Äntligen ! :')

Av Miriam Myran Risberg - 4 april 2014 14:10

Gud, idag fick ja mitt första brev från Simon ! :')
Blev helt stel när jag såg postbilen eftersom jag antog att jag skulle få brevet idag !
Skyndade mig ut även fast jag var rädd för hur ja skulle känna när ja läste det..
Öppnade brevlådan och såg först bara räkningar men under allt låg det ett litet brev med ett hjärta på ! 
Började le och gråta samtidigt såfort ja såg hjärtat! "Men lilla simon" tänkte jag..
Jag tog med mig soptunnera och skyndade mig tbx, ställde dit dom och sen sprang jag in och öppnade brevet.
Det kändes i hela kroppen och jag slutade faktiskt gråta en liiiten stund...ända tills ja öppnat brevet och läste rubriken:
" Hej, Jag Saknar Er!"
Fyfan, smärtsamt var det ! Men gud va glad jag blev ! <3
Han saknar oss och tänker på oss hela tiden, vad VI gör och hur VI känner osv ...
Precis exakt samma som vi känner  :')
Han skrev att han luktar på sina kläder för att få känna doften av hemma , å de va plågsamt att läsa gud va ja grät !
Han lovar oss massa kramar när vi ses igen! <3
Osv osv ... 
Jag bad pappa ringa mig så ja kunde läsa för honom och jag ringde mamma å läste för henne ! 
Mamma ska skriva brev själv under helgen eller ikväll :)
Sitter just nu och lyssnar igenom skivor som ja hittat han ska få eftersom dom tog hans mp3 ! :)
Mamma & Henrik ska åka och hälsa på honom imorrn så mamma tar med mitt brev då och de :)
Längtar så mkt tills ja får nästa brev ! <3
Får se hur bra de går att läsa brevet för Puh när han kommer hem, om ja bryter ihop eller inte ...

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam Myran Risberg - 2 juni 2015 18:27

hade typ helt glömt att jag hade denna!  Sitter typ i soffan just nu och lyssnar på musik (: Är inte på ngt värst bra humör idag,  allt blir fel och jag orkar inte tänka! Är så jävla trött på allt just Nu..  Jag vill bara ha en kram :(   ...

Av Miriam Myran Risberg - 6 juni 2014 09:58


Idag är det Sveriges Nationaldag!Länge Leve Sverige :)Finner inga ord mer än att detta är en viktig dag, idag firar vi Sverige till 110% ! <3Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nordDu tysta, Du glädjerika sköna!Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,D...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:31


Så idag har jag kommit överens med mamma om att vi ska testa på den här 28dagarsutmaningen.Tyckte det lät bra och enkelt, men det var det sannerligen inte !För alla andra verkar det ju givetvis enkelt och som att dom knappt får anstränga sig ?Jag gjo...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 13:21


 Idag känner jag av en extra saknad av Simon. Det är ju en sån där ingenting dag som han skulle kunnat "förgylla" på bara några sekunder :) Önskar att han vore här nu och gjorde kålpudding med mig :) <3Måste bli en sväng till honom snart nu, känn...

Av Miriam Myran Risberg - 4 juni 2014 12:16


  Medans jag ändå satt här så tänkte jag att jag kunde lägga ut bild på Naala.Har inte gjort det än så det kunde ju vara dags :)Bilden är tagen för någon dag sen bara när vi var hos pappa . ...

Ovido - Quiz & Flashcards