Alla inlägg den 3 september 2012

Av Miriam Myran Risberg - 3 september 2012 20:51

 
Bilden har inget med dagen att göra den är bara onaturligt gullig   <3
Ja, idag blev de ju karlstad med pappa och lôve och hämta en crosstrainer som jag precis har testat :D
Behövdes bara en kvart för att ja skulle bli svettig som fan - va nog på`tin att en skaffa ngt nu xD
Mina ben är som gelè , hah jag har mkt att göra känner jag^^
Iaf ja vi åkte dit jag syndade och åt 6 nuggets på max etc :( Ångrar mig so much!
Pappa köpte en ny data oxå eftersom jag har snott hans ... nu tror ja att vi har fixat så att han kan ha internett i skogen där nere :) Får hoppas för hans skull att de funkar :)
På hemvägen åkte vi svängen om Säffle så ja fick köpa lite grönsaker och smink :D
Ibland har ja världens snällaste pappa !   
Och världens goaste kille som kör mig :D<3
Iaf  igen så sitter jag i soffan med Maja och Herqules och tittar på tv , är trött i kroppen
och längtar tills jag får sova :)

Av Miriam Myran Risberg - 3 september 2012 11:59

" Man ska ta ut glädjen i förskott för det enda som kan hända är att du har varit glad i onödan "
  

Av Miriam Myran Risberg - 3 september 2012 10:32

 

Sitter i soffan - har åte frukost för en stund sen och små tittar på tvn å försöker få tag i pappa.
Herqules och Maja(hundisarna) ligger bak mig i solen och myser och katterna leker med dataskärmen^^
Älsklingen är ute och städar bilen :)<3
Idag tror jag inte de kommer hända så vansinnigt mkt. Vi ska antagligen till karlstad och hämta en crosstrainer om ngra timmar    Har lyckats se till att jag får en som tidig födelsedagspresent nu när jag försöker gå ner i vikt. Har börjat gå på möten och prata om min vikt och mitt självförtroende.
Hittills har vi bara komme fram till att jag ska äta frukost(som jag typ aldrig har gjort förut)
å då äter jag :
En skiva lingongrova med skinka och paprika
1 glas the (om jag har)
Vatten
1 Äpple
1 dl yoghurt med musli
Det är rätt jobbigt att trycka i sig när man inte är van vid frukost :O
Sen har vi komme fram till att ja ska äta frukost vid nio halv tio tiden, mellanmål vid 12, lunch vid 14, mellanmål+kaffe vid 16 och middag vid 18 :)
Mer saker kommer vi fram till nästa gång.
Hoppas jag orkar grejja detta nu, annars får jag inte äta ppiller heller eftersom jag hade för högt Bmi :S

Gick upp 15 kilo under ett halvår när jag hade p-staven - de va inte bra.
För övrigt så känns de rätt bra just nu känslomässigt :)
Ska leta upp lite kläder och tvätta ansiktet :)
Mer om dagen senare   
 

Ovido - Quiz & Flashcards